SUSHI SUNAKKU WAALWIJK

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 775 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi Sunakku Waalwijk. Meer weten? Ontdek meer

22 jun 2026 om 10:21 Top dat het minimale bezorgbedrag laag is, als je alleen bestelt dan valt de keuze snel op jullie. En complimenten hoe goed de zalmbox nu is!
15 jun 2026 om 19:52 Zalm box is echt super!
15 jun 2026 om 10:34 Wederom, top. Zat iets niet bij, netjes nageleverd met wat extra’s. Kan gebeuren! Topzaak, beveel hen bij iedereen aan :-)
13 jun 2026 om 19:01 Voortreffelijk
10 jun 2026 om 22:43 Het was heerlijk, en lekker optijd bezorg
3 jun 2026 om 21:36 Het is heel lekker, fantastische bezorgers, uitermate vriendelijk. Dus aanrader
30 mei 2026 om 22:07 Nou, super ervaring. Kan niet anders zeggen.
30 mei 2026 om 20:13 sushi smaakte verder goed, alleen een tip. wanneer je warme bonen besteld zet deze niet in de buurt van de sushi. die was erg warm na t bezorgen. die heb ik eerst even in de koelkast moeten zetten. verders smaakte t goed.
28 mei 2026 om 19:09 Fantastisch
28 mei 2026 om 18:32 Was lekker
27 mei 2026 om 21:15 Uitstekende mix schotel